  • 1. Data: 2008-12-28 20:32:02
    Temat: Zakup w UE za brutto?
    Od: "Yellow Boy" <y...@w...pl>

    Firma w Polsce - autohandel.
    Mozna zakupic w niemieckim autohandlu samochod za kwote brutto (tzn. z
    niemieckim Vatem?) czy tez musze za netto?

  • 2. Data: 2008-12-28 20:50:28
    Temat: Re: Zakup w UE za brutto?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Yellow Boy wrote:
    > Firma w Polsce - autohandel.
    > Mozna zakupic w niemieckim autohandlu samochod za kwote brutto (tzn. z
    > niemieckim Vatem?) czy tez musze za netto?

    Można albo nie można.
    Zależy od wielu rzeczy - przede wszystkim od statusu w podatku VAT
    obu stron transakcji.

  • 3. Data: 2008-12-28 20:57:50
    Od: "Yellow Boy" <y...@w...pl>

    Użytkownik "cef"

    > Można albo nie można.
    > Zależy od wielu rzeczy - przede wszystkim od statusu w podatku VAT
    > obu stron transakcji.

    Firma w Polsce - Vatowiec.
    Firma w Niemczech - ? wiem ze wystawia rachun ek (fakture) z wyszczegolniona
    kwota netto,podatek,brutto.
    Auto zakupione jako towar - do dalszej odsprzedazy.

  • 4. Data: 2008-12-28 21:21:13
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Yellow Boy wrote:
    > Użytkownik "cef"

    > Firma w Polsce - Vatowiec.

    Zgłoszenie VAT-UE złożone?

    > Firma w Niemczech - ? wiem ze wystawia rachun ek (fakture) z
    > wyszczegolniona kwota netto,podatek,brutto.

    Ma Umsatzsteuernummer?
    Czy tylko zwykły Steuernr?