  • 1. Data: 2007-03-11 13:09:41
    Temat: Egzamin na Doradcę Podatkowego (info + oferta)
    Od: "Tomek Synoś" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dzień dobry,

    Przede wszystkim chciałbym przeprosić, jeśli w jakiś sposób naruszam
    netykietę tu obowiązującą, ale myślę, że ta informacja pomoże wielu osobom
    szykującym się do egzaminu na doradcę podatkowego. Szczegóły na temat tego
    egzaminu są na stronie internetowej www.egzamin-podatkowy.pl i zapraszam do
    jej odwiedzenia.

    Ale do rzeczy:

    Oferuję opracowanie zawierające odpowiedzi do
    wszystkich pytań na część ustną egzaminu na
    doradcę podatkowego - uchwała 15/III/2006. Całość
    zawiera 264 strony w formacie A4. Sprzedaję tylko wydrukowane i zabindowane
    materiały. Opracowanie stworzyłem na swoje potrzeby podczas
    przygotowywania się do egzaminu, który zdałem 17 marca2006 r.
    Koszt z przesyłką 150 zł. Więcej info na stronie: www.egzamin-podatkowy.pl

    Oferuję też oryginalny program wspomagający naukę testów SuperMemo. Info na
    stronie.

    Wiele osób pyta mnie czy warto kupować teraz czy czekać na zmianę uchwały.
    Nie ma jednej
    słusznej odpowiedzi. Jeśli chodzi o testy to wszystko zależy jak szybko każdy
    z was potrafi się
    uczyć. Nauka 1250 paru pytań w miesiąc to ciężka sprawa, a mniej więcej tyle
    czasu zostanie do nauki po ogłoszeniu zestawu pytań i terminu egzaminu (tak
    było w poprzednich latach). Jeśli podołacie - warto poczekać i kupić
    zaktualizowaną bazę. Jeśli wolicie uczyć się systematycznie i skuteczniej
    zapamiętać to lepiej kupić teraz, a ja po zaktualizowaniu bazy podeślę ją za
    darmo. Będziecie musieli tylko nadpisać program i uczyć się jakgdyby od nowa
    z tą różnicą, że na większość pytań będziecie już znali odpowiedzi a program
    szybko to zauważy i intrewały powtórek się zmniejszą - w ten sposób zrobicie
    sobie generalną powtórkę.

    Jeśli chodzi o ustne - prawdą jest, że oferuję obecnie lekko
    zdezaktualizowany materiał, ale jest on wciąż najbardziej aktualny na rynku.
    Dokonanie aktualizacji zarówno pytań jak i treści odpowiedzi planuję po
    zmianie uchwały - zrobię wtedy to kompleksowo.

    Zapraszam na stronę www.egzamin-podatkowy.pl lub do kontaktu ze mną.

    Dziękuję
    Tomasz Synoś