  • 1. Data: 2007-03-09 20:47:33
    Temat: Odszkodowanie za skradziony samochód
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    W archiwum znalazłem tylko stare wątki sprzed kilku lat.
    Czy komus wiadomo o jakichś zwolnieniach od podatku z tytułu otrzymania
    odszkodowania za skradziony samochód firmowy (zarejestrowany na sp. z o.o.)
    od ubezpieczyciela ??

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2007-03-09 21:30:04
    Temat: Re: Odszkodowanie za skradziony samochód
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:

    > Czy komus wiadomo o jakichś zwolnieniach od podatku z tytułu otrzymania
    > odszkodowania za skradziony samochód firmowy (zarejestrowany na sp. z
    > o.o.)
    > od ubezpieczyciela ??

    A to niby dlaczego?
    Samochód w koszty, odszkodowanie w przychody, dochód wyjdzie niewielki, albo
    zerowy.

  • 3. Data: 2007-03-09 22:41:27
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > A to niby dlaczego?
    > Samochód w koszty, odszkodowanie w przychody, dochód wyjdzie niewielki, albo
    > zerowy.

    a jak samochód już w dużej części zamoryzowany a odszkodowanie duże?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-03-10 07:50:51
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a jak samochód już w dużej części zamoryzowany a odszkodowanie duże?

    Przeważnie amortyzacja leci mniej więcej równo że stratą wartości, albo i
    mniej, a odszkodowanie jest w okolicach realnej wartości.
    Więc raczej o dużej różnicy nie ma mowy, chyba że dla starych aut.
    Ale przy nich nie będzie dużego odszkodowania, a więc i problem niewielki.

  • 5. Data: 2007-03-12 08:43:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Mar 2007, gasper wrote:

    > a jak samochód już w dużej części zamoryzowany a odszkodowanie duże?

    ...to jest faktyczny dochód podatkowy.
    I on *wystąpił* - właściciel wrzucił sobie w koszty więcej, niż dostanie
    odszkodowania!

    pzdr, Gotfryd