  • 1. Data: 2003-08-30 07:59:41
    Temat: Egzamin na doradcę podatkowego.
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    Witam serdecznie.
    Czy ktoś z grupowiczów mógłby udzielić mi informacji jak wyglada egzamin
    (ustny,pisemny). Nie chodzi mi o zakres materiału gdyż to jest w
    ustawie.Interesuje mnie to czego składa sie egzamin pisemny(czy tylko test
    czy także pytania otwarte i wystąpienie w imieniu podatnika). Może ktoś z
    grupowiczów posiada odpowiedzi wydane przez FDP w Krakowie?
    Dziekuję z góry za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
    Robert

  • 2. Data: 2003-08-30 21:45:53
    Temat: Re: Egzamin na doradcę podatkowego.
    Od: "Zielona ^_^" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    >Interesuje mnie to czego składa sie egzamin pisemny(czy tylko test
    > czy także pytania otwarte i wystąpienie w imieniu podatnika).

    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=2&sgl=2&dzial=14
    8 - wykaz pytań i
    zagadnień (plik do pobrania)

    A poza tym jak masz dostęp do Monitora Podatkowego to są tam drukowane
    pytania i odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Zielona ^_^

  • 3. Data: 2007-07-02 18:51:45
    Od: "alpi" <s...@o...pl>

    Dużo informacji na temat egzaminu i materiałów na niego jest na stronie
    www.egzamin-podatkowy.pl

    Mam wielką przyjemność zaprezentowania Państwu licencjonowanej przez SuperMemo
    World najnowszej, bo zgodnej z zestawem pytań ogłoszonym przez Państwową
    Komisję do spraw Doradztwa Podatkowego w dniu 23 LUTEGO 2006 r. (Uchwała nr 15/
    III/2006) wdrożonej do programu SuperMemo. Mój telefon 0509477712 - Tomek.
    Email na stronie podanej wyżej.

    Ps. Zgodnie z informacjami z Ministerstwa Finansów nowa uchwała z pytaniami
    zostanie ogłoszona dopiero w połowie lipca i zacznie obowiązywać po trzech
    miesiącach. Jeśli nie zamierzacie marnować czasu i już dziś zacząć naukę do
    egzaminu moja oferta jest dla Was.
    W przypadku zakupu bazy aktualizacja w miesiącu sierpniu będzie darmowa.
    Do tego czasu będziecie mieć opanowaną znaczną część pytań, które zazwyczaj nie
    zmieniają się gruntownie. Wyraźnie to poprawi Wasze szanse na sukces na
    egzaminie.