  • 1. Data: 2004-04-05 12:44:57
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    Zwalniam pracownika, nie wykorzystał urlopu za 2003 rok. Jaki mam zastosowac
    ekwiwalent, za 2003 czy za 2004 roku??
    Z góry dzieki,
    Zulka

  • 2. Data: 2004-04-05 12:51:16
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Użytkownik "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z góry dzieki,
    > Zulka
    >
    > Ekwiwalent płacisz za wszystkie dni za 2003 i proporcjonalnie tj za 3/12
    urlopu przysługującego za 2004 w przypadku gdy zawalniasz z dniem 31.03.04
    Informację o ekwiwalencie za 2004 umieszczasz w Świadectwie pracy.
    TH

  • 3. Data: 2004-04-05 13:32:57
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    > urlopu przysługującego za 2004 w przypadku gdy zawalniasz z dniem
    31.03.04
    > Informację o ekwiwalencie za 2004 umieszczasz w Świadectwie pracy.

    dzięki, ale jaki ma byc ten ekwiwalent?
    Serdecznosci,
    Zulka

  • 4. Data: 2004-04-05 18:39:41
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    > 3/12
    > 31.03.04
    >
    > dzięki, ale jaki ma byc ten ekwiwalent?
    > Serdecznosci,
    ================
    najpierw liczysz wspolczynnik ekwiwalentu dla tej osoby czyli dzielisz
    liczbe dni roboczych w roku 2004 (dla tej osoby) i dzielisz przez 12. Jezeli
    czas pracy zbytnio nie odbiega od przecietnego i nie chce ci sie liczyc to
    przyjmij 21.17 (wolne wszystkie soboty, niedziele i swieta ustawowe)
    nazwijmy ten wspolczynnik "wsp_ekw"

    nastepnie musisz policzyc trzy kwoty

    kwota1.
    to suma wszystkich tych skladnikow wynagrodzenia ktore sa stale (np. placa
    zasadnicza okreslona w umowie o prace, stala pramia miesieczna itp)

    kwota2
    to suma z ostatnich 3 miesiecy zmiennych skladnikow wynagrodzenia (ale
    naleznych za przepracowany miesiac) np. premia uznaniowa, godziny
    nadliczbowe itp

    Kwota3
    to suma z ostatnich 12 miesiecy skladnikow naleznych za okresy dluzsze niz
    miesiac, np premia kwartalna, roczna itp

    nastepnie obliczasz dzienna stawke ekwiwalentu

    st_dzienna=(kwota1+kwota2/3+kwota3/12)/wsp_ekw

    majac stawke dzienna liczysz stawke godzinowa
    st_godz=st_dzienna/8

    stawke godzinowa mnozysz przez ilosc godzin ekwiwalentu i masz ekwiwalent

    Atomek

  • 5. Data: 2004-04-06 08:47:33
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    > stawke godzinowa mnozysz przez ilosc godzin ekwiwalentu i masz ekwiwalent

    dziękuje bardzo i pozdrawiam :)))
    Zulka