  • 1. Data: 2004-04-05 11:51:11
    Temat: Re: ŚT w leasingu - czy wprowadzać do ewidencji ŚT?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    newmen wrote:

    > Mam takie pytanie, czy wprowadza sie do ewidencji srodkow trwalych
    > przedmioty np.samochod albo maszyny, ktore "kupuje" w leasingu?

    to zalezy do leasingu

    Boguslaw

  • 2. Data: 2004-04-05 12:35:04
    Temat: ŚT w leasingu - czy wprowadzać do ewidencji ŚT?
    Od: newmen<n...@p...onet.pl>

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-04-05 12:53:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > to zalezy do leasingu

    Nie wiem czy sie orientujesz, newmen, ale tym krotkim pytaniem
    zasugerowano Ci żebyś albo uścislił albo poszedł szukac wróżki ;-)

    Poza tym zależy to od prowadzonej dokumentacji ksiegowejj. Przy księgach
    handlowych nalezy pozabilansowo ewidencjonowac ŚT wziete w leasing ;-)

    A poza tym - co to znaczy "kupuje w leasingu". Albo ŚT jest w leasingu
    albo zostały wkupiony po leasingu. Proszę nie wprowadzać nowej,
    pokrętnej nomenklatury. ;-)

    Takie mruganie okiem "wicie, rozumicie" to prosta droga do otrzymania
    róznych dziwnych odpowiedzi na których możesz sie przejechać.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-04-05 15:19:40
    Od: newmen<n...@p...onet.pl>

> [...]
    otrzymania
    > róznych dziwnych odpowiedzi na których możesz sie przejechać.

    Uscislam:
    1. chodzi o leasing operacyjny
    2. ST "jest w leasingu"
    3. prowadzona jest PKPiR

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-04-06 07:31:13
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    newmen wrote:

    > księgach
    > leasing ;-)

    > leasingu

    > otrzymania

    > Uscislam:
    > 1. chodzi o leasing operacyjny
    > 2. ST "jest w leasingu"
    > 3. prowadzona jest PKPiR

    Jesli samochod jest wlasnoscia lizingodawcy to ON
    ma go w ewidencji ST a ty tylko placisz oplaty...

    Boguslaw