  • 1. Data: 2005-10-17 17:19:01
    Temat: kurs przeliczeniowy euro na fakturze
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam
    Taka sytuacja: dwie strony (jedna strona to firma-uslugodawca z siedzibą w
    Polsce a druga to polski podatnik-uslugobiorca z miejscem zamieszkania w
    Polsce) zawarly umowe o swiadczenie uslugi o charakterze ciągłym w której
    wynagrodzenie za poszczególne etapy wykonywania usługi określono w euro przy
    czym płatność za poszczególne miesięczne okresy rozliczeniowe nastepuje w
    zlotówkach przeliczanych wg aktualnego kursu euro.Na fakturze wystawionej
    przez uslugobiorcę wszystkie kwoty są w złotówkach
    Pytanie jest nastepujące: Czy dla prawidłowości rozliczeń na fakturze powinien
    być wyszczególniony kurs przeliczeniowy EURO ?
    pzdr

  • 2. Data: 2005-10-17 21:33:53
    Temat: Re: kurs przeliczeniowy euro na fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Oct 2005 a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > Pytanie jest nastepujące: Czy dla prawidłowości rozliczeń na fakturze powinien
    > być wyszczególniony kurs przeliczeniowy EURO ?

    Masz na myśli prawidłowość PODATKOWĄ ?
    IMO nie trzeba.
    Dla prawidłowości cywilnoprawnej :) IMO dobrze wpisać - ale nie ma
    powodu żeby "w tabelce", ja wpisywałem pod spodem.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)