  • 1. Data: 2003-04-25 19:51:40
    Temat: Etat i DG - rozliczenie roczne
    Od: "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl>

    Sprawa jest prosta. W 2002 roku pracowałem kilka miesięcy na etacie, a
    równolegle prowadziłem DG. Dochód z DG był zerowy, duża strata.
    Pytanie brzmi, na jakim formularzu złożyć zeznanie roczne i ewentualnie jakie
    załączniki. Jestem vatowcem, jeżeli to coś zmienia.

    Antek

  • 2. Data: 2003-04-26 18:35:16
    Temat: Re: Etat i DG - rozliczenie roczne
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Antoni Markowski" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b8c3kc$oqo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    jakie
    > załączniki. Jestem vatowcem, jeżeli to coś zmienia.

    To że jesteś Vatowcem nic do dochodowego nie ma skoro prowadziłeś
    działalność to rozliczasz się na 36 i wykazujesz strate na działalności. W
    najbiliszch latach będziesz ja mógł odliczyć
    Wiola

  • 3. Data: 2003-04-27 10:58:38
    Od: "repair" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > działalność to rozliczasz się na 36 i wykazujesz strate na działalności. W
    > najbiliszch latach będziesz ja mógł odliczyć
    Dlaczego dopiero w następnych latach a nie już teraz?
    Pozdrawiam
    repair

  • 4. Data: 2003-04-27 10:58:52
    Od: "repair" <r...@p...onet.pl>

  • 5. Data: 2003-04-27 11:53:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik repair napisał:

    > Dlaczego dopiero w następnych latach a nie już teraz?
    A od czego chcesz ją odliczyc teraz???
    Strat z działalności nie kompensuje sie z dochodami z innych źródeł.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl