  • 1. Data: 2003-09-23 13:49:01
    Temat: Etat i własna dział. - odliczanie składki zdrowotnej
    Od: "Marian_W" <m...@g...pl>

    Witam,

    Mam taki problem, na który ciężko znaleźć mi odpowiedź:
    Pracuję na pełny etat i dodatkowo prowadzę własną dział. gosp. rozliczaną w
    tym roku przez KPiR.
    Tak się składa, że od początku roku nie mam żadnego przychodu z działalności,
    ale składkę zdrowotną oczywiście muszę płacić.

    Czy zatem w zeznaniu za 2003 będę mógł odliczyć od podatku (naliczonego tylko
    z pracy etatowej) sumę składek płaconych przez mojego pracodawcę wraz z
    płaconymi przeze mnie za dział. gosp.?

    Jeśliby tak było, to koszty "utrzymania" dział. gosp. byłyby zerowe, bez
    konieczności zawieszenia/zaprzestania.

    Dzięki za pomoc,

    Marian Wierzbicki

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-09-23 17:48:13
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Marian_W -----###
    > Czy zatem w zeznaniu za 2003 będę mógł odliczyć od podatku (naliczonego tylko
    > z pracy etatowej) sumę składek płaconych przez mojego pracodawcę wraz z
    > płaconymi przeze mnie za dział. gosp.?

    będziesz mógł

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl