  • 1. Data: 2002-12-31 15:07:06
    Temat: Re: Ewidencja VAT - program lub szablon (off topic)
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    Proste w obsłudze programy dosowe i windowsowe znajdziesz na tej stronie:
    http://www.wapro.com.pl/

  • 3. Data: 2003-01-03 17:02:04
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    lity <m...@w...pl> wrote:
    > Podoba mi się Książka Przychodów i Rozchodów ze strony
    > www.biznesmen.pl , ale ta cena ... (może ktoś chciałby to odsprzedać

    Jest promocja.Za 299 zł masz cały pakiet programów dla małej
    firmy.Wszytsko co potrzebujesz a nawet jeszcze więcej:-))

    --
    Jacek"Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 4. Data: 2003-01-03 19:43:01
    Od: lity <m...@w...pl>

    On Fri, 3 Jan 2003 18:02:04 +0100, "Jacek" <c...@p...pl> wrote:

    >Jest promocja.Za 299 zł masz cały pakiet programów dla małej
    >firmy.Wszytsko co potrzebujesz a nawet jeszcze więcej:-))

    Wiem o tej promocji i bardzo chętnie bym z niej skorzystał, ale jest
    jedno ale...

    Książka w tej promocji jest w innej wersji niż ta której ja używam
    (demo). Ten promocyjny pakiet zawiera książkę w wersji 1.0.0 do której
    nie ma dema)., a ja ściągnąłem od nich demo 2.1.6.8 - ta wersja
    kosztuje ok 490 zł. Niestety, ale nikt z firmy nie potrafi mi wyjaśnić
    na czym polega różnica w tych obydwu książkach, a podobnież jakieś
    różnice są. :)))
    Boję się że książka z tej promocji może mnie czymś "zaskoczyć", co mi
    nie będzie odpowiadać ::(((

    --
    GG: 3705
    Paweł

  • 5. Data: 2003-01-04 19:37:38
    Od: "Jame" <o...@m...com>

    Polecam www.puzzle.pl to bardzo fajny programik, do tego tani i z dobrymi
    uaktualnieniami. Ja jestem zadowolony. VAT 7 drukuje sie poprzez zaszyty w
    pdfie formularz poltaksu - bajka.

    Jurek