  • 1. Data: 2002-12-31 15:03:42
    Temat: Jaki podatek dla nowej firmy?
    Od: "Godik" <g...@z...org>

    Witam Serdecznie!

    Jestem na etapie zakładania własnej działalności, która będzie dodatkowym
    zajęciem poza zasadniczą pracą w firmie.
    Profil firmy: webmastering, e-sklepy, sporadyczna sprzedaż komputerów, ew.
    prowadzenie sklepu internetowego.
    Pytania:
    - Jaka forma opodatkowania byłaby dla mnie najkorzystaniejsza?
    - Czy lepiej wejść na VAT, czy na początku darować sobie?
    Dodam tylko że mam niewielkie doświadczenie w prowadzeniu działalności
    (czyt. żadne) i zależało by mi na tym żebym (na początku przynajmniej) nie
    musiał zbyt dużo wiedzy przyswajać (o ile tak się da:))

    Pozdrawiam
    Godik.