  • 1. Data: 2002-06-21 09:46:24
    Temat: Ewidencja wyposazenia
    Od: "Jerry" <j...@g...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanko:
    prowadze DG, kupilem kamere "na firme", cena netto kamery nie przekracza
    3500,-, wiec nie wpisuje jej do srodkow trwalych, ale przekracza 1500,- wiec
    wpisuje ja do ewidencji wyposazenia i wpisuje w koszty "jednorazowo". Co
    bede musial zdrobic, jesli bede chcial ja sprzedac np. po 2 latach? Cena
    bedzie mniejsza, wiec place podatek i VAT od sprzedazy i wykreslam ja z
    ewidencji?

    Dzieki za wszelkie info
    Pozdrawiam
    Jarek.

  • 2. Data: 2002-06-21 18:00:34
    Temat: Re: Ewidencja wyposazenia
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Jerry <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeuso7$jjp$...@k...task.gda.pl...
> [...]
    > bede musial zdrobic, jesli bede chcial ja sprzedac np. po 2 latach? Cena
    > bedzie mniejsza, wiec place podatek i VAT od sprzedazy i wykreslam ja z

    Przychód ze sprzedaży będzie przychodem z DG. Wpisujesz do KPiR. I
    oczywiście płacisz VAT.

    WS

  • 3. Data: 2002-06-21 20:24:11
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Sprzedajesz. Czy będzie podatek dochodowy? - to zależy od tego jaka będzie
    podstawa opodatkowania, a w konsekwencji podatek. VAT związany ze
    sprzedażą - tak. Czy w miesiącu rozliczenia napewno wystąpi do zapłaty - to
    zależy od sytuacji w danym miesiącu w firmie.