  • 1. Data: 2002-06-20 21:11:04
    Temat: Zwrot towaru wysłanego w maju - ponowne zapytanie!
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Pod koniec maja wysłałem paczke i teraz przyszedł zwrot. Towar był w
    sprzedaży bezrachunkowej, wpisany w ewidencję. Prowadzę KPiR, ewidencję VAT,
    brak kasy fiskalnej.
    Czy teraz mam wystawić jakąś fakturę wewnętrzną, czy cos innego?
    Proszę o podpowiedź :)

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>

  • 2. Data: 2002-06-21 08:29:05
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    VAT,
    > brak kasy fiskalnej.
    > Czy teraz mam wystawić jakąś fakturę wewnętrzną, czy cos innego?

    Mielismy podobną sytuację. Była to Faktura VAT. Podatek dochodowy i VAT były
    juz zapłacone.
    US zalecił:
    1) anulować dokument z rejestrów sprzedaży
    2) skorygować zapis ksiegowy dowodem wewnętrznym w bieżącym miesiącu
    3) w następnej deklaracji VAT zmniejszyć podatek należny i sporządzić do
    tego odpowiednią notatkę.

    Tadeusz Gołębiowski
    http://tgsoft.pl/