  • 1. Data: 2002-06-21 10:18:16
    Temat: Pilne!!! Likwidacja!!!
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Proszę o pomoc!
    Likwidacja kafe internet przez znajomego dn. 31.05.2002.
    Co z komputerami, które chce 2 zostawić dla siebie i rodziny a resztę
    sprzedać.
    Co z Vatem? Jakie terminy?
    Czy zrobić spis z natury i do kiedy?
    Zgłosił likwidację w UM i ZUS oraz zlikwidował konto a zbliża się termin 25
    z rozliczeniem Vatu za maj.
    Z góry dziękuję za pomoc
    Grabo.

  • 2. Data: 2002-06-21 10:50:30
    Temat: Re: Pilne!!! Likwidacja!!!
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    > Zgłosił likwidację w UM i ZUS oraz zlikwidował konto a zbliża się termin
    25
    > z rozliczeniem Vatu za maj.
    > Z góry dziękuję za pomoc
    > Grabo.

    za to termin rozliczenia dochodu z remanentu likwidacyjnego
    minął wczoraj....
    żeś się obudził...

    pozdr
    KTP

  • 3. Data: 2002-06-21 11:25:09
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jun 2002, GRABO wrote:

    >+ Proszę o pomoc!
    >+ Likwidacja kafe internet przez znajomego dn. 31.05.2002.
    >+ Co z komputerami, które chce 2 zostawić dla siebie i rodziny a resztę
    >+ sprzedać.

    Jak były na ŚT: nic nie robić poza VAtem.
    Kiedy sprzeda to będzie dochód do opodatkowania (to nic że DG już
    zamknięte !), "na potrzeby własne" nie płaci się podatku.
    Jak były na wyposażeniu - to doliczyć do remanentu (widziałeś
    kiedys rozporządzenie ds. prowadzenia KPiR ??)

    >+ Co z Vatem? Jakie terminy?

    Nie pamiętam, chyba płacić od wszystkiego !

    >+ Czy zrobić spis z natury i do kiedy?

    Do zaraz. KPT ci słusznie wyłożył że rozliczenie
    miało być do 20. ! Pewnie mandat "w załączeniu" :(
    [...]
    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-06-21 17:59:15
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Moje odpowiedzi zaczynają się robić monotematyczne ;-)
    Zapraszam na FAQ do działu "Likwidacja DG". Jest tam wszystko na ten temat.
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497

  • 5. Data: 2002-06-22 09:30:01
    Od: "GRABO" <g...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedź, ale mam następne pytania.

    > Jak były na ŚT: nic nie robić poza VAtem.
    Tak, były wpisane do ŚT i amortyzowane przez 15 m-cy, otrzymał zwrot VATu.

    > Kiedy sprzeda to będzie dochód do opodatkowania (to nic że DG już
    > zamknięte !), "na potrzeby własne" nie płaci się podatku.
    A co jeśli ponosił same straty?
    Spis z natury to tylko zestawy komputerowe o wartości ponad 11 000 zł (cena
    nabycia) z ŚT.
    Dziękuję GRABO.

  • 6. Data: 2002-06-22 15:35:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Jun 2002, GRABO wrote:
    [...]
    >+ > Kiedy sprzeda to będzie dochód do opodatkowania (to nic że DG już
    >+ > zamknięte !), "na potrzeby własne" nie płaci się podatku.
    >+ A co jeśli ponosił same straty?

    Przychód (źle napisałem !) ze sprzedaży ŚT dolicza się do przychodów
    w momencie sprzedaży. Czyli jeśli miał "same straty" to właśnie
    część z nich (strat) pokrył sprzedażą :)

    Pozdrowienia, Gotfryd