  • 1. Data: 2002-01-10 15:39:49
    Temat: F-01 w Symfonii
    Od: "m" <m...@p...pl>

    Witajcie!
    Czy ktos może bawił sie w tworzenie F-01 w Symfonnii
    Jeśli tak to prosze o jakiegos helpa (pomoc)
    pozdrawiam
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-01-11 07:05:43
    Temat: Re: F-01 w Symfonii
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    m napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witajcie!
    >Czy ktos może bawił sie w tworzenie F-01 w Symfonnii
    >Jeśli tak to prosze o jakiegos helpa (pomoc)
    >pozdrawiam
    >m...@p...pl
    >
    >Za poprzednie lata czyli 1999 2000 i 2001r ja zmieniłam prawie całkowicie
    plan kont w Symfonii i niestety F O1 w wersjach Symfonii wykazywał
    nieprawidłowe dane na niektórych pozycjach ponieważ nie był wtedy potrzebny
    więc nie bawiłam się w poprawianie.Niestety za 2001r musze juz robić
    sprawozdanie i będe próbować nad tym popracować.
    Jolka