  • 1. Data: 2002-06-14 09:50:22
    Temat: F-ra bez podpisu (wysylkowo).
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Sprzedaje troche dupereli osobom fizycznym.
    Nie mam kasy fiskalnej - musze wystawic f-ra VAT.

    Dwa pytanie mnie nurtuja:

    - Co z podpisem? Nikt nie bedzie bawil sie w odsylanie...

    - Co z NIPEM? Musi byc? Ludzie nie podaja...

    Bede wdzieczny za wyjasnienie.

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-06-14 13:45:07
    Temat: Re: F-ra bez podpisu (wysylkowo).
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Jun 2002, Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    >+ Dwa pytanie mnie nurtuja:
    >+
    >+ - Co z podpisem? Nikt nie bedzie bawil sie w odsylanie...

    Ma być. Orka ostatnio przypominała że nie ma sankcji za brak ;)

    >+ - Co z NIPEM? Musi byc? Ludzie nie podaja...

    Nie, OF nDG nie muszą zapodać :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-06-15 11:45:46
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0206141543320.21620-100000@iry
    s.stanpol.com.pl...

    > Ma być. Orka ostatnio przypominała że nie ma sankcji za brak ;)

    Ja dostaję faktury za zakup przez internet (nie na DG) i są oczywiście bez
    mojego podpisu.

    > Nie, OF nDG nie muszą zapodać :)

    Czyli osoby fizyczne nie prowadzące DG nie muszą podawać NIP :))

    WS

  • 4. Data: 2002-06-17 16:31:44
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ja dostaję faktury za zakup przez internet (nie na DG) i są oczywiście bez
    > mojego podpisu.

    > Czyli osoby fizyczne nie prowadzące DG nie muszą podawać NIP :))

    Dzieki za wyjasnienia!