  • 1. Data: 2002-06-14 13:46:13
    Temat: czy można uznać w koszty?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Posiadam rachunek, który jest refakturą i mam pytanie czy koszt w nim
    ymieniony moge wpisać do księgi kol.14.
    Treść rachunku:" refaktura FV nr 1024 wystawionej przez sp z o.o. za wyjazd
    szkoleniowo turystyczny na Sycylię w terminie .... - część szkoleniowa.
    1700zł."

    zaznaczam, że cały koszt wyniósł 3500zł.
    Pilne.
    K.

  • 2. Data: 2002-06-15 11:43:20
    Temat: Re: czy można uznać w koszty?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aecs2m$fli$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > 1700zł."
    >
    > zaznaczam, że cały koszt wyniósł 3500zł.

    Czy to jest faktura czy refaktura nie ma znaczenia. Ważne że jest legalna i
    wystawca zapłacił popdatek VAT.
    Czy mozna wrzucić w koszty to zależy od charakteru Twojej DG i rodzaju
    szkolenia. Wydatki muszą być ścisle związane z uzyskaniem przychodu. Jezeli
    to było szkolenie dotyczące podatków a prowadzisz dokumentacje sama lub
    szkolenie dotyczyło obslugi nowych urządzeń które masz w zakładzie pracy to
    ok. Ale jezeli dotyczyło marketingu i reklamy a ty prowadzisz zakład szewski
    to nie. Zalezy od szczegółów. W razie wątpliwości należy zinterpretować na
    swoją niekorzyść. ;-)

    WS