  • 1. Data: 2003-04-29 18:06:00
    Temat: FGŚP a brak pracownika
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Czy nie posiadając pracownika płaci się składkę na FGŚP? Wiem, że się
    nie płaciło, a teraz?

  • 2. Data: 2003-04-29 21:41:26
    Temat: Re: FGŚP a brak pracownika
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Apr 2003, Radosław Popławski wrote:

    >+ Czy nie posiadając pracownika płaci się składkę na FGŚP?

    Wg KC: "posiadacz: ktoś kto rozporządza jak właściciel". Znaczy
    że możesz pracownika np. sprzedać ? ;)
    A ad rem - to ja płacę tylko FP i byłem przekonany ze jest OK :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-04-29 21:54:14
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Wg KC: "posiadacz: ktoś kto rozporządza jak właściciel". Znaczy
    > że możesz pracownika np. sprzedać ? ;)
    > A ad rem - to ja płacę tylko FP i byłem przekonany ze jest OK :)
    >
    > pozdrowienia, Gotfry
    --------------------------------------
    Według mej wiedzy też jest OK
    Wiola

  • 4. Data: 2003-05-01 14:51:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 Apr 2003 23:41:26 +0200, w
    ortezjan.zabrze.pl>,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

    > Wg KC: "posiadacz: ktoś kto rozporządza jak właściciel". Znaczy
    > że możesz pracownika np. sprzedać ? ;)

    Czasem się słyszy ;).

    > A ad rem - to ja płacę tylko FP i byłem przekonany ze jest OK :)

    OK, thx za odpowiedź :).