  • 1. Data: 2003-04-29 15:58:24
    Temat: swiadczenia rzeczowe
    Od: "mistery" <b...@p...onet.pl>

    Otrzymałam z zakładu pracy oprócz PITA 11 jeszcze jeden zawierający przychód
    70,00 zł z tytułu świadczeń rzeczowych (bony). Nie pobrano od tego zaliczki
    na podatek. Najpierw rozliczyłam sie normalnie nie biorac tego pod uwagę i
    wszystko się zgadzało - rzadnych dopłat, rzadnych zwrotów. Po kolejnym
    rozliczeniu się z doliczeniem tych 70 zł do przychodów okazało się, że mam
    zapłacić 13 zł. Nie wiem czy zrobiłam to poprawnie i przede wszystkim czy te
    70 zł mam doliczać w przychodach. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Proszę o
    odpowiedź. Pozdrawiam!!!

  • 2. Data: 2003-04-29 20:28:48
    Temat: Re: swiadczenia rzeczowe
    Od: "kurdebalans" <k...@h...pl>

    Użytkownik "mistery" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    te
    > 70 zł mam doliczać w przychodach. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Proszę o

    Te 70.00 zł. jest zapewne na PIT-8C.
    Należy dodać to do zeznania w pozycji "inne nie wymienione...".
    70,00,- przychód
    0,00,- koszty uzyskania
    70,00,- dochód
    0,00,- zaliczka