  • 1. Data: 2003-11-18 14:29:16
    Temat: FP a FGŚP a wiecej etatow
    Od: "ArS" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Prosze mnie naprowadzic jezeli cos przekrecam. Bedac zatrudnionym na 1
    etacie gdzie odprowadzane sa skladki na ubezp. spoleczne i zdrowotne
    (rowniez fp i fgsp) oraz rownoczesnie w innym miejscu u innego
    platnika/pracodawcy , na 1/2 etatu (tylko zdrowotne?) ; a przy tym na onym
    1/2 etacie wynagrodzenie czlowieka jest zalozmy 400 (brutto ofkoz), to w
    koncu liczyc od takiego kogos w fp i fgsp w tym zakladzie ?
    zdrowka
    Ars

  • 2. Data: 2003-11-18 19:39:07
    Temat: Re: FP a FGŚP a wiecej etatow
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "ArS" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 1/2 etacie wynagrodzenie czlowieka jest zalozmy 400 (brutto ofkoz), to w
    > koncu liczyc od takiego kogos w fp i fgsp w tym zakladzie ?

    jeśli w drugim zakładzie jest umowa o pracę, to odprowadzane są wszystkie
    składki, także społeczne, zdrowotne oraz FP i FGŚP.

    Magda