  • 1. Data: 2003-11-18 12:08:34
    Temat: rachunek przepływow pienieznych
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    Witam ,

    Czy nie zna ktos z was gdzie moglabym zlnalesc jakas pomoc, instrukcje dla
    rachunku przeplywow pienieznych ( metoda posrednia)
    Bede wdzieczna jakos google mnie tym razem zawiodly ...

    ata

  • 2. Data: 2003-11-19 16:20:35
    Temat: Re: rachunek przepływow pienieznych
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    Użytkownik ata <a...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bpd26i$4au$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > rachunku przeplywow pienieznych ( metoda posrednia)
    > Bede wdzieczna jakos google mnie tym razem zawiodly ...

    Spróbuj tutaj....

    http://www.mf.gov.pl/dokument.php?dzial=74&id=17731

    MSP