  • 1. Data: 2004-05-18 10:57:32
    Temat: FV za usluge transportowa za IV 2004
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Witam,
    mam nastepujacy problem: W kwietniu wystawialam FV za uslugi transportowe
    dla firmy spedycyjnej. Odcinek krajowy stawka 22%, odcinek zagraniczny 0%.
    Obowiazek podatkowy powstaje dopiero w maju, wiec te faktury powinny byc
    ujete w deklaracji VAT-7 za miesiac maj. W maju taka faktura bedzie
    wystawiona na calosc ze stawka 22%. Mam pytanie odnosnie tych faktur
    kwietniowych: nie moge ich ujac w deklaracji za maj, bo obowiazuje juz nowy
    wzor, a tam nie ma pozycji sprzedaż traktowana jak eksport ze stawka 0%. Z
    drugiej strony IMHO w kwietniu nie moglam wystawic FV ze stawka 22% na
    calosc, bo obowiazywala jeszcze stara ustawa. Co z tym zrobic? Czy ktos
    moglby mi pomoc?
    Pozdrawiam
    Kurka

  • 2. Data: 2004-05-18 11:52:14
    Temat: Re: FV za usluge transportowa za IV 2004
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Kurka napisał:

    > Mam pytanie odnosnie tych faktur
    > kwietniowych: nie moge ich ujac w deklaracji za maj, bo obowiazuje juz nowy
    > wzor, a tam nie ma pozycji sprzedaż traktowana jak eksport ze stawka 0%.

    Ja bym jednak sugerował wpisanie ich w deklaracji za kwiecień
    ;-)

    M.

  • 3. Data: 2004-05-19 19:21:56
    Od: "Alexandra" <a...@w...pl>

    Co z tym zrobic? Czy ktos
    Nie wiem czy pomogę... ale w rozporzadzeniu wykonawczym z 27 kwietnia chyba
    w par. 41. znajdują się przepisy przejściowe.....
    prawdopodobnie wszystko jest zależne od posiadanych dokumentów wywozu poza
    granicę.
    pozdrawiam
    A.S.

  • 4. Data: 2004-05-20 12:49:42
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Alexandra" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w par. 41. znajdują się przepisy przejściowe.....
    > prawdopodobnie wszystko jest zależne od posiadanych dokumentów wywozu poza

    Dziekuje:-)