  • 1. Data: 2004-05-18 09:03:19
    Temat: św.do usł.prowadz.ksiąg ?
    Od: "rafi" <w...@o...pl>

    Witam
    Jakie czynności wg aktualnego rozporządzenia w sprawie usł. prowadzenia
    ksiąg do uzyskania tego świadectwa bez zdawania egzaminu (np. podyplomowe z
    rachunkowości) muszą być wykonywane prze delikwenta ?
    Wskazane są art. 4 uor ust. 3 punkty 2,4,5. Tutaj mnie zastanawia czy
    wystarczy np. pkt. 2 ?????
    rafi

  • 2. Data: 2004-05-18 09:16:46
    Temat: Re: św.do usł.prowadz.ksiąg ?
    Od: "anka" <i...@o...pl>

    "rafi" <w...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > rachunkowości) muszą być wykonywane prze delikwenta ?
    > Wskazane są art. 4 uor ust. 3 punkty 2,4,5. Tutaj mnie zastanawia czy

    A jak Ty chcesz prowadzić księgi nie umiejąc czytac przepisow? Spróbuj zdac
    egzamin z taka wiedzą.
    Niemożliwe.

  • 3. Data: 2004-05-18 09:50:35
    Od: "krzysiek" <k...@z...com.pl>

    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=75

  • 4. Data: 2004-05-18 11:38:02
    Od: "rafi" <w...@o...pl>

    Twoja odpowiedz jest nie na temat i nie potrafisz odpowiedzieć na proste
    pytanie.
    Bo pewnie odpowiedzi nie znasz

    Jest taka zasada że glupimi odpowiedziami nie zaśmieca sie grupy.
    Prosze podaj swoją interpretacje.
    rafal

  • 5. Data: 2004-05-18 11:39:26
    Od: "rafi" <w...@o...pl>

    http://www.mf.gov.pl/index.php?wysw=5&sgl=2&dzial=75

    Dzięki ale potrzebuje jasnej odpowiedzi. Przepisy już czytałem.

  • 6. Data: 2004-05-18 14:53:08
    Od: "rafi" <z...@2...pl>

    Normalnie żenująca świńska odpowiedź, w dodatku nie na temat.
    Dodam, że dzoniłem do MF i nie potrafili mi jednoznacznie odpowiedzieć.

    A może ty cos wiesz więcej na ten temat ?
    Po za tym widze że nie często doradzasz tutaj na grupie.
    Czytujesz tylko grupe i czasem kogoś chcesz gasić, prawda ???
    Mimo wszystko powodzenia.
    rafal

  • 7. Data: 2004-05-20 07:18:04
    Od: "anka" <i...@o...pl>

    "rafi" <z...@2...pl> wrote in message news:c8d83p$lio$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Po za tym widze że nie często doradzasz tutaj na grupie.
    > Czytujesz tylko grupe i czasem kogoś chcesz gasić, prawda ???

    Oczywiście, że nie doradzam - wiedza k o s z t u j e.
    A czy wiem cos na ten temat? Zdecydowanie tak. Należy zdać egzamin -
    rozwiazanie bardzo proste i nie powodujace konieczności zasiegania porad.
    Srednio zdaje 5%, a żeby nie watpliwości - od wielu lat jestem wśród tej
    "piątki".
    życze sukcesów.
    A.