    From: "NASH" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Faktura VAT RR
    Date: Sat, 8 Feb 2003 17:15:45 +0100

    witam serdecznie wszystkich grupowiczow, ktorych zycie zepchnelo na mielizny
    polskiego prawa podatkowego. mysle ze moj klopot jest dosc blachy ale
    pozwole sobie niepokoic szanownych zgromadzonych. sprawa jest prosta.
    potrzebuje pilnie druk faktury VAT RR. chce ja wsadzic do mojej pracy
    dyplomowej jako zalacznik i nigdzie niemoge tego znalesc. wszystkie inne
    druki sa ale nie VAT RR. jezeli ma ktos namiar na stronke gdzie mozna to
    sciagnac lub tez posiada owa fakture w formacie pdf, jpg , bmp czy w jakim
    kolwiek innm to byl bym niezmiernie wdzieczny za podeslanie jej na priv lub
    podanie adrsu skad mozna to sciagnac.
    dziekuje za chwilke uwagii i z gory za pomoc
    pozdrawiam
    NASH

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH