  • 21. Data: 2009-10-12 13:38:17
    Temat: Re: Faktura i 7 dni
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie pamiętam, czy jest coś w archiwach, sam nie próbowałem :)

    Musisz spróbować :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-10-12 13:59:04
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Gotfryd Smolik news wrote:
> [...]

    Nie takie rzeczy robiliśmy ze szwagrem ...

    Mam dla tego przykładu odręcznie wypisywaną FV z marketu "nie dla
    idiotów" bez danych nabywcy. Koniec końców poszło jako zakup nie na DG.
    Tak więc już nawet niespecjalnie drążyłem temat i nie korygowałem.

    Inny "kfiatek" (o czym pisałem na grupie) to "faktura" bez numeru i na
    której generalnie nic się nie zgadzało pod względem rachunkowym.
    Wystawiona (sic!) komputerowo przez całkiem sporą firmę.

    Po chyba 2 miesiącach (albo coś koło tego) przyszła druga faktura z datą
    wystawienia późniejszą o mniej więcej dwa miesiące niż data sprzedaży.
    Faktura jak najbardziej na DG z NIPem i innymi szykanami.

    Piotrek