  • 1. Data: 2009-10-07 06:33:42
    Temat: faktura Vat 7%
    Od: "cyybul" <c...@s...pl>

    Witam,

    Mam taki problem, będę pierwszy raz wystawiał fakturę. Będzie to faktura za
    rozdzielnicę elektryczną do domu jednorodzinnego wraz z montażem z 7% Vat.
    Prowadzę DG, nie mam księgowej, a rozlicza mnie biuro rachunkowe i nie mam
    kogo się zapytać.
    Rozdzielnica składa się z obudowy, zabezpieczeń, innych materiałów
    elektryczynych i dwóch sterowników do oświetlenia i rolet.
    Czy mogę napisać tak w fakurze:
    Obudowa rozdzielnicy elektrycznej - 1000zł
    Zabezpieczenia elektryczne - 1000zł
    Inne materiały elektryczne do rozdzielnicy -500zł
    Sterownik 1, model taki i taki - 500zł
    Sterownik 2 , model taki i taki -500zł
    Zasilacz, model taki i taki - 500zł
    Montaż rozdzielnicy 1000zł
    Razem netto 5000zł z Vat 7% 5350zł

    Znajomy który też wystawia fakury 7%, powiedział mi że nie mogę tak napisać.
    Według niego faktura powinna wyglądać tak:
    Wykonanie rozdzielnicy elektrycznej z elementów do domu jednorodzinnego o
    powierzchni 200m2 4000zł
    Montaż rozdzielnicy 1000zł
    Razem netto 5000zł z Vat 7%

    Proszę o pomoc który wariant jest lepszy o ile w ogóle któryś jest dobry.
    Z góry dziękuję

    CG