  • 1. Data: 2005-08-01 21:30:13
    Temat: Faktura i inne
    Od: "Ryszard" <r...@w...pl>

    Jak to sie ma ?

    Czy ja moge sobie sama napisac Fakture i inne dokumety ?
    na przyklad zrobic sobie blanko jakims programikiem fakture a potem ja
    wypiasac?
    czy sa jakies wymogi ze musze miec specjalny program do tego ?
    Pisze bardzo zadkoi dlatego chce sobie ja wydrukowac jak potrzebuje i
    wypisac
    oczywiscie wszystkie wymogi beda uwzglednione.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-01 22:25:10
    Temat: Re: Faktura i inne
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Ryszard <r...@w...pl> wrote:
    > oczywiscie wszystkie wymogi beda uwzglednione.

    Jeśli faktura będzie zawierała wszystkie elementy zgodnie z rozporządzeniem,
    to możesz ją sobie pisać w wordzie czy czymkolwiek innym.

    Z drugiej strony są darmowe programy...

    P.

  • 3. Data: 2005-08-02 01:15:54
    Od: Paweł Niemczuk <o...@o...pl>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > Jeśli faktura będzie zawierała wszystkie elementy zgodnie z rozporządzeniem,
    > to możesz ją sobie pisać w wordzie czy czymkolwiek innym.
    >
    > Z drugiej strony są darmowe programy...

    Ujmujac sprawe zartobliwie - moze byc wyryta w granicie albo naskrobana
    na korze brzozowej, byleby zawierala wymagane elementy.
    Technika wykonania nie ma zadnego znaczenia.

    Pawel Niemczuk, Gliwice

  • 4. Data: 2005-08-02 07:27:13
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Paweł Niemczuk wrote:

    > Ujmujac sprawe zartobliwie - moze byc wyryta w granicie albo naskrobana
    > na korze brzozowej,

    Jujz widze jak moj klient si ena mnie patrzy, gdy mu wreczam kawalek
    brzozy ;)

    --
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r
    J. Pilch - Pod mocnym aniolem .................. http://tiny.pl/qg3f

  • 5. Data: 2005-08-10 15:08:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 2 sierpnia 2005 09:27, gdy mariposa doux napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Jujz widze jak moj klient si ena mnie patrzy, gdy mu wreczam kawalek
    > brzozy ;)

    to już zależy od klienta i od tego, komu zależy na transakcji :D

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)