  • 1. Data: 2005-07-23 17:44:45
    Temat: Faktura tylko na czesc towaru z paragonu
    Od: Agnieszka Sawicka <a...@d...com-tnij>

    Witam!

    Zakupilam w sklepie, a dokladnie w Media Markt kilkanascie plyt CD.
    Potrzebuje fakture na kilka plyt, mam paragon. Czy mozna wystawic
    fakture tylko na kilka sztuk, mimo ze na paragonie jest wiecej sztuk?
    MM odmawia mi wystawienia faktury na te kilka sztuk, twierdzac ze
    zmienily sie przepisy i moga wystawic fakture tylko na taka sama ilosc
    jaka jest na paragonie. Czy to prawda?

    Pozdrawiam, Aga