  • 1. Data: 2002-10-12 22:58:03
    Temat: Faktura vat RR
    Od: "Farmer" <c...@p...com>

    Witam

    Mam problem z faktura VAT RR zapłaconą gotowka.
    Wiem ze nie moge odliczyc od niej vat a jak
    zapisac w Ew.zakupu netto i vat 0 czy nie wpisywac nic
    jedynie kpir?

    Dziękuje

  • 2. Data: 2002-10-15 05:49:35
    Temat: Re: Faktura vat RR
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "Farmer" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam problem z faktura VAT RR zapłaconą gotowka.
    > Wiem ze nie moge odliczyc od niej vat a jak
    > zapisac w Ew.zakupu netto i vat 0 czy nie wpisywac nic
    > jedynie kpir?

    niestety jeżeli zapłaciłeś gotówka to " jesteś w plecy te 3%", wpisujesz
    normalnie, ale nie uwzględniasz tego VAT-u w bilansie miesięcznym, więc
    wartość brutto jest twoim kosztem , ale nie odliczasz sobie VAT-u

    Pozdrawiam Michał M.

  • 3. Data: 2002-10-15 08:06:41
    Od: "Bogdan Skuczyński" <b...@z...com.pl>

> [...]
    > normalnie, ale nie uwzględniasz tego VAT-u w bilansie miesięcznym, więc
    > wartość brutto jest twoim kosztem , ale nie odliczasz sobie VAT-u

    A do kpir brutto czy netto , czy pod.Vat jest w tym wypadku kosztem ?

    PZDR
    Bogdan S.

  • 4. Data: 2002-10-15 10:16:57
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "Bogdan Skuczyński" <b...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > A do kpir brutto czy netto , czy pod.Vat jest w tym wypadku kosztem ?

    Tak VAT jest kosztem,
    właśnie sprawdziłem , bo teraz nie mam kpir , ale wpisujesz wart brutto w
    kolumne wart zakupu brutto (kol 8) potem nie wpisujesz do kolejnych rubryk
    nic a w kolumnie 23 wpis. wart netto. Napewno tak ma byc bo już miałem 2
    kontrole i wszystko w porządku.

    Pozdrawiam Michał M