  • 1. Data: 2002-10-13 00:06:58
    Temat: oplata za autostrade w kup
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Witam!

    Czy aby wliczyć w KUP opłatę za autostradę wystarczą mi kwitki z bramek?
    Oczywiście VATu nie odliczam, tylko brutto do KPiR. Wyjazd jak
    najbardziej służbowy, ale nie mam żadnych dodatkowych dokumentów
    potwierdzających jego odbycie (rozmowy nie zakończyły się podpisaniem
    jakichkolwiek papierów).

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 2. Data: 2002-10-13 20:08:30
    Temat: Re: oplata za autostrade w kup
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

    Użytkownik "Marcin Kadziolka" <m...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    .pl...
> [...]
    > jakichkolwiek papierów).
    >
    > nie m,usza sie konczyc podpisaniem papierow ale jeslki to sie bedzie
    powtarzalo to ktos moze zapytac sie - "po co czlowieku tam jezdzisz skoro
    nie chca z Toba wspolpracowac??"

  • 3. Data: 2002-10-13 22:28:15
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Wieslaw Tomczak <t...@q...pl> napisał(a):

    > powtarzalo to ktos moze zapytac sie - "po co czlowieku tam jezdzisz skoro
    > nie chca z Toba wspolpracowac??"

    Czyli jeśli sytuacja jest jednorazowa + mam jakiekolwiek pokrycie w
    stylu zapytanie ofertowe od kontrahenta, to ewentualna kontrola da się
    tym przekonać?

  • 4. Data: 2002-10-14 06:23:51
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Kadziolka" <m...@l...com.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Czyli jeśli sytuacja jest jednorazowa + mam jakiekolwiek pokrycie w
    > stylu zapytanie ofertowe od kontrahenta, to ewentualna kontrola da się
    > tym przekonać?
    Marcinie dlaczego nie odliczasz Vat od kwitów z autostrady .Przecież jest to
    traktowane jak Faktura Vat ( Rozporządzenie z Marca 2002r paragraf 45 punkt
    4)
    Jeśli masz ze Stalexportu a chyba tylko takie są to to napewno spełnia
    wszystkie wymogi do odliczenia Vat.Miałam juz w tym roku 3 miesiące kontroli
    i w ubiegłym 3 zawsze miałam odliczenia z autostrady to najwyżej pokazałam
    im przepis i wszystko mi zaliczali .Co do KUP to ja zaliczam ale mam
    łączenie z delagacją służbową.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-10-14 23:01:19
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> napisał(a):

    > Marcinie dlaczego nie odliczasz Vat od kwitów z autostrady .Przecież jest to
    > traktowane jak Faktura Vat ( Rozporządzenie z Marca 2002r paragraf 45 punkt
    > 4)

    Hmm... Jakoś tak miałem zakodowane, że od takich małych papierków to na
    pewno VATu się nie będzie dało odliczyć ;) Poczytam sobie ten paragraf
    rozporządzenia, dzięki.

    > Jeśli masz ze Stalexportu a chyba tylko takie są to to napewno spełnia
    > wszystkie wymogi do odliczenia Vat.Miałam juz w tym roku 3 miesiące kontroli

    Tak, ze Stalexportu.