  • 1. Data: 2003-05-08 06:27:59
    Temat: Faktura wystawiona dla kontrachenta zagranicznego.
    Od: "Art" <w...@g...pl>

    Witam.

    Pierwszy raz spotykam sie z wystawianiem faktur dla kontrachenta z zagranicy
    (Dania)
    Gdzie moge zasiegnac informacji co powinna zawierac prawidlowo wystawiona
    fakura
    sprzedazy towaru.

    Moze jakies adresy internetowe
    Ustawy rozporzadzenia?

    Czy kwote podaje zawsze w ZŁ czy moze byc EUR?

    - pozdrawiam. Mysl ze w momecie gdy sie z tym zapoznam szczegolowiej bede
    mogl
    sprecyzowac bardziej konkretne pytania. Na dzien dzisiejszy dla mnie to
    zupelna nowosc.

  • 2. Data: 2003-05-08 13:08:02
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Art" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zupelna nowosc.
    >
    > Dokumenty księgowe musza być w języku polskim
    dlatego proponuję wystawić w dwu językach
    Kwota może być w euro Przeliczysz ja sobie na zł po srednim kursie
    na dzien wystawienia faktury i skorygujesz na dzien otzrymania zapłaty
    ela

  • 3. Data: 2003-05-08 18:42:05
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    .

    > dlatego proponuję wystawić w dwu językach
    > Kwota może być w euro Przeliczysz ja sobie na zł po srednim kursie
    > na dzien wystawienia faktury i skorygujesz na dzien otzrymania zapłaty
    > ela

    nie skoryguje tylko zaksięguje różnice kursowe

    pozdrowienia
    galis