  • 1. Data: 2003-05-08 06:47:38
    Temat: jakie koszty uzyskania przychodu?
    Od: "Paul" <p...@-...pl>

    sytuacja wyglada tak:
    na podstawie umowy o dzielo pisze modyfikacje do istniejacego
    oprogramowania.
    prawa autorkie przejda na zamawiajacego
    czy w takim wypadku moge wystawic rachunek z kosztyami uzyskania
    przychodu 50%, czy 20% i dlaczego?

    moze jakies paragrafy? chetnie poczytam :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-08 20:04:08
    Temat: Re: jakie koszty uzyskania przychodu?
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Paul" <p...@-...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oprogramowania.
    > prawa autorkie przejda na zamawiajacego
    > czy w takim wypadku moge wystawic rachunek z kosztyami uzyskania

    poruszane wiele razy,
    tak 50%
    obojetnie czy modyfikujesz czy robisz od nowa,
    modyfikujac czy ulepszajac nabywasz prawa autorskie
    materialne do modyfikacji/ulepszen (czyli Twoich fragmentow kodu).
    przenoszac te prawa, masz podstawe do 50%

  • 3. Data: 2003-05-09 08:40:43
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Już się zgubiłem w tych prawa autorskich.
    Czy nie ma znaczenia w tm przypadku, że prawa autorskie przejda na
    zamawiającego??

    pozdrowienia
    galis