  • 1. Data: 2005-01-11 08:31:01
    Temat: Faktura z TP S.A. - przyszla po roku - placic?
    Od: "Inren" <a...@w...pl>

    Wlasnie przyszla do mnie fv z TP s.a. za modem do neostrady. Faktura
    wystawiona w grudniu 2004 ale dotyczy zdarzenia z roku 2003 (!)
    Czyli tpsa przypomniala sobie o wystawieniu fv po roku (!) W pismie
    przewodnim "uprzejmie przepraszaja za opoznienie".
    Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

  • 2. Data: 2005-01-11 08:52:27
    Temat: Re: Faktura z TP S.A. - przyszla po roku - placic?
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl>

> [...]
    > przewodnim "uprzejmie przepraszaja za opoznienie".
    > Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

    Dobrzy są :) No przecież przeprosili :)
    Ale powaga - modem zamawiałeś, dostałeś => zdarzenie
    było => trza zapłacić.
    Jak rozegrać? Wciśnij im jakis kit, że zapłaciłeś i im cuś
    zginęło albo jakoś tak... Bajzel mają, licz na szczęście.

  • 3. Data: 2005-01-11 09:03:34
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Inren" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie przyszla do mnie fv z TP s.a. za modem do neostrady. Faktura
    > wystawiona w grudniu 2004 ale dotyczy zdarzenia z roku 2003 (!)

    A z jaką datą wystawienia i sprzedaży przyszła?
    Jeśli daty nie zgadzają się z faktami to zapewne można zażądać poprawnej
    faktury.

  • 4. Data: 2005-01-11 09:22:33
    Od: Mariusz Pasznik <M...@m...pl>

    Użytkownik Inren napisał:
    > Wlasnie przyszla do mnie fv z TP s.a. za modem do neostrady. Faktura
    > wystawiona w grudniu 2004 ale dotyczy zdarzenia z roku 2003 (!)
    Też taką dostałem w X 2004 za zdarzenie z XII 2003.
    Od X walczę o korektę tej faktury, gdyż:
    ma błędny nr rachunku bankowego sprzedawcy - nie mogę zapłacić,
    brak podpisu (lub nazwiska i stanowiska) osoby wystawiającej - nie jest
    w ogóle podpisana.

    --
    Mariusz

  • 5. Data: 2005-01-11 10:06:17
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <M...@m...pl> napisal(a):
    > Też taką dostałem w X 2004 za zdarzenie z XII 2003.
    > Od X walczę o korektę tej faktury, gdyż:
    > ma błędny nr rachunku bankowego sprzedawcy - nie mogę zapłacić,

    Nie jest to obowiązkowy element faktury VAT i nie musi być korygowany.

    > brak podpisu (lub nazwiska i stanowiska) osoby wystawiającej - nie jest
    > w ogóle podpisana.

    Faktury za usługi telekomunikacyjne (a teraz to wszystkie) nie wymagały
    podpisu.

    Walcz dalej, zapłacisz większe odsetki albo trafisz do jakiegoś
    katalogu dłużników. :)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2005-01-11 11:38:13
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

> [...]
    > przewodnim "uprzejmie przepraszaja za opoznienie".
    > Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

    Tak to jest w naszym pięknym kraju. Jeden patrzy na drugiego jak go
    wyrolować. Z tego co piszesz, to żadna krzywda Ci się nie stała, więc nie
    wiem czemu szukasz dziury w całym.
    Ale poczekaj, i na Ciebie przyjdzie kolej.

  • 7. Data: 2005-01-11 11:58:24
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Inren wrote:

    > Czy ja musze placic taka fakture? Jak to rozegrac?

    Ciesz sie, przez ponad rok obracales pieniedzmi, a tpsa na tym tracila.
    Teraz zaplac, odsetki zarobione sobie pozostaw...

    --
    Literatura: Najlepsze sagi i światy fantasy .... http://tiny.pl/8pz
    Literatura: George R.R. Martin - Gra o Tron .... http://tiny.pl/8p3

  • 8. Data: 2005-01-12 14:24:13
    Od: Mariusz Pasznik <M...@m...pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Faktury za usługi telekomunikacyjne (a teraz to wszystkie) nie wymagały
    > podpisu.
    Podpisu odbiorcy, tak, ale czy na pewno nie musi na niej widnieć wystawca?
    --
    Mariusz

  • 9. Data: 2005-01-12 23:38:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Jan 2005, Mariusz Pasznik wrote:

> [...]
    > + ...
    > + Podpisu odbiorcy, tak, ale czy na pewno nie musi na niej widnieć wystawca?

    ...sprawdź ;) - oczywiście wystawca "musi widnieć".
    Ale *nie musi* *podpisać* !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)