  • 1. Data: 2005-01-10 21:26:22
    Temat: spis z natury - komisja??
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

    Dostałem taki fajny druczek do robienia spisu z natury i jest tam
    okienko "skład komisji". CO to ma być, musze mieć komisję przy
    robieniu spisu?? A jak prowadzę samodzielnie DG to w komisji kto ma
    być, siostra??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-10 21:58:39
    Temat: Re: spis z natury - komisja??
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    A masz magazyniera?? Pracownikow???
    Czy poprostu na magazynie masz 2 pary starych butow??Jesli tak(znaczy buty)
    to podpisz sam , jesli nie to dobrze by bylo aby podpisal sie twoj
    pracownik, zawsze to 2 podpisy a spis z natury to podstawa wyliczenia
    podatku w KPIR w KH tez.
    pozdr.
    Krzych

  • 3. Data: 2005-01-11 08:55:07
    Od: Mariusz<m...@t...pl>

> [...]
    > to podpisz sam , jesli nie to dobrze by bylo aby podpisal sie twoj
    > pracownik, zawsze to 2 podpisy a spis z natury to podstawa

    Czyli w komisji powinien być ktoś z pracpwników tak?? Jak brak
    pracowników to brak komisji?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-01-11 09:38:26
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Mariusz wrote:

    > (znaczy buty)
    > wyliczenia
    >
    > Czyli w komisji powinien być ktoś z pracpwników tak?? Jak brak
    > pracowników to brak komisji?

    To sobie zobacz do "podstawy prawnej" na ktorej to podstawie robisz ow
    spis... i jesli komisja jest niepotrzebna to po prostu PRZEKRESL ladnie
    na tym druczku slowoa "sklad komisji".

    Boguslaw