  • 1. Data: 2004-10-26 11:37:55
    Temat: Faktura z UE
    Od: Kris <k...@o...pl>

    Witam!

    Chciałbym wykupić reklame Google AdWords. Faktury są wystawiane w
    Irlandii. Z tego co wiem w Irlandii VAT wynosi 21% za tą usługę. Jak to
    zaksięgować? Dodam jeszcze, że nie mam NIPu europejskiego.

  • 2. Data: 2004-10-26 12:44:24
    Temat: Re: Faktura z UE
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Irlandii. Z tego co wiem w Irlandii VAT wynosi 21% za tą usługę. Jak to
    > zaksięgować? Dodam jeszcze, że nie mam NIPu europejskiego.

    Nie masz nipu europejskiego = nie mozesz rozliczac faktur z UE.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-10-26 15:38:23
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Lesio5 <l...@w...pl> wrote:

    > U?ytkownik "Kris" <k...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie masz nipu europejskiego = nie mozesz rozliczac faktur z UE.

    Bullshit. Możesz ją rozliczyć, tak jak każdą inną fakturę z UE - tyle że
    tych 21% nie odzyskasz. Doliczysz polskie 22%, które potem odliczysz.
    Gdybyś miał europejski NIP, to byłoby tak samo, tylko bez irlandzkich 21%.

    P.