  • 1. Data: 2004-10-26 11:45:10
    Temat: VAT 50 % i wybor Państwa w kotrym bedziemy placic podatki
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Witam!

    Wczoraj w TV slyszalem ze to iz wprowadzono 50 % VAT dla osob
    zarabiajacych okolo 25 tys. mies nie oznacza
    ze musza go placic poniewaz osoby "bogate" moga wybrac Państwo w ktorym
    beda placic podatek.

    Móglby ktos to troszeczke rozjasnic?

    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty. Chwasty co przeszkadzją życ
    drugim.

  • 2. Data: 2004-10-26 11:57:04
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 26 paź o godzinie 13:45, na pl.soc.prawo.podatki, Przemek R.
    napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Wczoraj w TV slyszalem ze to iz wprowadzono 50 % VAT dla osob
    > zarabiajacych okolo 25 tys. mies nie oznacza

    Ty musisz udać się do laryngologa człowieku!!!

    50% VATu................

    Co za ludzie :[

    --
    Herbi
    26-10-2004 13:57:02

  • 3. Data: 2004-10-26 12:32:41
    Od: "MB" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Wczoraj w TV slyszalem ze to iz wprowadzono 50 %

    podatek dochodowy!

  • 4. Data: 2004-10-26 13:05:14
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    Herbi wrote:

    > Ty musisz udać się do laryngologa człowieku!!!
    >
    > 50% VATu................
    >
    > Co za ludzie :[
    Myslisz ze to w naszym sejmie nie mogloby byc przeglosowane ;)

  • 5. Data: 2004-10-26 13:25:24
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 13:45:10 +0200, Przemek R. naskrobał(a):

    zacznij od okularów :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2004-10-26 13:44:15
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. pisze:

> [...]
    > zarabiajacych okolo 25 tys. mies nie oznacza
    > ze musza go placic poniewaz osoby "bogate" moga wybrac Państwo w ktorym

    Nie VAT a PIT - dochodowy...

    Bogaci maja mnostwo ZLGALNYCH sposobow, by nie placic podatku..

    Placili 30% a min-fina "zatrzepalo",
    ze mogl sciagnac jeszce dziesiec..

    No to nie dostanie nawet tych 30 od ponad polowy,
    ale dostanie te 10 od pozostalej polowy..
    w sumie bedzie "w pelcy" - ale sienie przyzna

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-10-26 15:08:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zarabiajacych okolo 25 tys. mies nie oznacza
    > ze musza go placic poniewaz osoby "bogate" moga wybrac Państwo w ktorym

    pomylka, zle napisalem, w kazdym razie myslalem o tym na co zwrociliscie
    uwage, mniemnniej jednak prosze o rozjasnienie tego.
    p.

  • 8. Data: 2004-10-26 15:10:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie VAT a PIT - dochodowy...

    tak wiem, zle napisalem

> [...]
    >
    > No to nie dostanie nawet tych 30 od ponad polowy,
    > ale dostanie te 10 od pozostalej polowy..
    > w sumie bedzie "w pelcy" - ale sienie przyzna

    ale nie bardzo rozumiem tego o wyborze Panstwa w jakim sie placi podatki.
    Tzn co , zalozmy ze
    zarabiam ponad 600 tys. rocznie, moge wtedy zdecydowac ze jestem
    rozliczany zgodnie z przepisami
    wybranego przeze mnie panstawa czy jak to wyglada?

    P.

  • 9. Data: 2004-10-26 16:28:16
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > pomylka, zle napisalem, w kazdym razie myslalem o tym na co zwrociliscie
    > uwage, mniemnniej jednak prosze o rozjasnienie tego.

    Z tego co ja słyszałem (RMF fm) to ten podate dotyczy ok 4 tys osób, z czego
    część pracuje w firmach zagranicznych z "siedzibą filii" w Polsce. W tej
    filii są zatrudnieni i tu płacą podatki. Ale mogą być zatrudnieni w oddziale
    głównym firmy czyli za granicą i wtedy tam płacić tatejsze podatki

    --
    PawełJ

  • 10. Data: 2004-10-26 16:36:48
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

> [...]
    > filii są zatrudnieni i tu płacą podatki. Ale mogą być zatrudnieni w oddziale
    > głównym firmy czyli za granicą i wtedy tam płacić tatejsze podatki

    Albo założą DG, przejdą na 19% liniowe i będą wystawiać faktury
    'firmie-matce' albo nawet jakiejś polskiej spółce-córce swojej firmy,
    omijając w ten sposób ograniczenia dla korzystania z liniowej stawki.

    Pomysłów jest milion i wcale nie trzeba supertęgiej głowy do wymyślenia
    obejścia. Pomysł po prostu bez sensu.

    A mnie ciekawi bardziej, co w końcu z tym ZUSem dla przedsiębiorców. Bo
    jeśli podniosą, to normalnie zamykam biznes i zaczynam fakturować na
    DG taty-emeryta.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - sylwester w Grecji