  • 1. Data: 2002-11-05 12:52:21
    Temat: Faktura z a prawa autorskie
    Od: "Johnny" <j...@o...waw.pl>

    Zalozmy, ze zaprojektowalem jakies urzadzenie (miesci sie to w przedmiocie
    mojej dzialalnosci gospodarczej). Umowilem sie z zamawiajacym i pozniejszym
    producentem, ze zaplate za prace bede pobieral systematycznie jako procent z
    zysku ze sprzedazy. Tylko mam watpliwosc - na co mam wystawiac faktury?
    pzdr
    JD

  • 2. Data: 2002-11-05 19:54:45
    Temat: Re: Faktura z a prawa autorskie
    Od: "rafal" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@o...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zysku ze sprzedazy. Tylko mam watpliwosc - na co mam wystawiac faktury?
    umowa na dzierzawe licencji na pordukcje ,
    na fakturze Licencja za miesiac 11 /2002 itd itd td

    rafal