  • 1. Data: 2002-02-20 09:11:45
    Temat: rozliczenie za styczeń 2002
    Od: Ryś <b...@p...onet.pl>

    1. Czy muszę wypełniać PIT-5 za styczeń jeżeli mój dochód nie przekroczył
    kwoty dochodu od którego należy ten PIT wypełniać ale jestem dodatkowo
    zatrudniony na etacie !
    2. Czy mam sznsę na odzyskanie składki na ubezpieczenie zdrowotne płacone z
    tytułu DG w rozliczeniu rocznym (za 2002 rok) o ile nie starczy mi podatku z
    DG na jej pokrycie. W PIT-5 jest taka informacja przy tej rubryce "Suma
    odliczeń nie może przekroczyć kwoty z poz.50"

    Pozdrawiam
    Rysiek

  • 2. Data: 2002-02-20 21:52:37
    Temat: Re: rozliczenie za styczeń 2002
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2002, Ryś wrote:
    [...]
> [...]
    >+ DG na jej pokrycie. W PIT-5 jest taka informacja przy tej rubryce "Suma
    >+ odliczeń nie może przekroczyć kwoty z poz.50"

    AFAIK nie. "przepada" :(

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-02-22 17:40:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Ryś" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > 1. Czy muszę wypełniać PIT-5 za styczeń jeżeli mój dochód nie przekroczył
    > kwoty dochodu od którego należy ten PIT wypełniać ale jestem dodatkowo
    > zatrudniony na etacie !

    Etatem bedzie sie Pan przejmowal dopiero w rozliczeniu rocznym
    (trzeba tylko sobie przypomniec, czy powiadomilo sie pracodawce by nie
    potracal 1/12 kwoty wolnej)

> [...]
    > DG na jej pokrycie. W PIT-5 jest taka informacja przy tej rubryce "Suma
    > odliczeń nie może przekroczyć kwoty z poz.50"

    Pit-5 jest do zaliczek. W picie rocznym zsumuje Pan wszystko...

    Boguslaw