    From: "Andrzej" <a...@a...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura z zagranicy
    Date: Tue, 20 Jan 2004 12:49:10 +0100

    > Jak nie powiesz jaka to okładnie usługa to możemy sobie powróżyć.

    A od czego stawka zalezy? Interesuje mnie temat, bo chce tego typu
    dzialalnosc rozwinac.

    Akurat ta usluga to usluga przewodnika turystycznego - oprowadzi po Wenecji
    wycieczke we wskazanym czasie. Chce to sprzedac w Polsce z zyskiem. Mam na
    to umowe agencyjna, nie wiem, czy to cos zmienia (jesli na minus, to nie
    musze sie nia chwalic przed US przeciez).

    Bede wdzieczny za pomoc.