  • 1. Data: 2010-01-11 18:48:33
    Temat: Faktura za internet
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Czy na fakturze za internet do rozliczenia w PIT za 2009 r może być
    napisane: Usługi Elektronicznej Wymiany Danych, czy musi być napisane: za
    internet?
    Coś mi świta, że gdzieś na ten temat czytałam, że na fakturze musi widnieć
    jak wół: Internet.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-01-11 23:44:15
    Temat: Re: Faktura za internet
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Jan 2010, Animka wrote:

    > Coś mi świta, że gdzieś na ten temat czytałam, że na fakturze musi widnieć
    > jak wół: Internet.

    Na pewno taki problem występuje jak ktoś ma usługę "zintegrowaną",
    taką jak tepsiany coś-tam-box.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2010-01-12 00:22:26
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Na pewno taki problem występuje jak ktoś ma usługę "zintegrowaną",
    > taką jak tepsiany coś-tam-box.

    Ok, dzięki. Właśnie dzisiaj odebrałam faktury z "Elektronicznym
    Przesyłaniem Danych" i w takim razie mogę już być spokojna :-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-01-13 10:21:49
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 12 Jan 2010 01:22:26 +0100, Animka napisał(a):

    > Ok, dzięki. Właśnie dzisiaj odebrałam faktury z "Elektronicznym
    > Przesyłaniem Danych" i w takim razie mogę już być spokojna :-)

    No nie jestem taki pewien czy możesz być spokojna. Nie znam takiej ulgi na
    "elektroniczne przysyłanie danych" ;P
    Podatnikowi przysługuje prawo do odliczenia od dochodu wydatków ponoszonych
    przez podatnika z tytułu użytkowania sieci Internet w lokalu (budynku)
    będącym miejscem zamieszkania podatnika.
    Możesz mieć kłopot za parę lat w przypadku kontroli z udowodnieniem co to
    jest ta "elektroniczna transmisja danych".