  • 1. Data: 2003-05-14 00:00:02
    Temat: Faktura za towar z zagranicy
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Kupiłem pudełko dyskietek będąc w podróży zagranicznej służbowej. Czy taką
    fakturę czy jakiś tam rachunek który dostałem od sprzedającego mogę odliczyć
    od podatku? Czy nic więcej do tego nie potrzeba?

    Pozdr
    Icek

  • 2. Data: 2003-05-14 08:52:08
    Temat: Re: Faktura za towar z zagranicy
    Od: "MOIF" <m...@w...pl>

    jezeli w UE to chyba od przyszlego roku????????!!!!!! ......... jak bedziesz
    glosowal tak jak trzeba ...............

    --
    Mario
    Użytkownik "Michał Ickiewicz"

  • 3. Data: 2003-05-14 10:22:11
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MOIF" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jezeli w UE to chyba od przyszlego roku????????!!!!!! ......... jak
    bedziesz
    > glosowal tak jak trzeba ...............

    Głosowanie nie wystarczy. Ponieważ NIE ZDĄŻYMY z wdrożeniem informatycznego
    systemu celnego (patrz najnowszy Computerworld) odprawy na granicy nie
    znikną.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-05-14 10:23:12
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    >
    > Kupiłem pudełko dyskietek będąc w podróży zagranicznej służbowej. Czy taką
    > fakturę czy jakiś tam rachunek który dostałem od sprzedającego mogę
    Nie.

    > Czy nic więcej do tego nie potrzeba?

    Potrzebny jest dokument SAD z odprawy celnej.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-05-14 10:39:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Czy taką
    > Nie.

    Od podatku? Nie.

    > Potrzebny jest dokument SAD z odprawy celnej.
    >
    > Pozdrawiam,
    > BaLab

    No niezupełnie.
    Jeżeli był w podróży służbowej i umie udowodnić,
    że ten wydatek był niezbędny do zrealizowania celu podróży,
    to będzie mógł na podstawie tej faktury zaliczyć to do kosztów
    uzyskania na podstawie rozliczenia delegacji.

  • 6. Data: 2003-05-18 23:50:13
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    hmm, a jak cios nie jest obłożone żadnym cłem? to co wtedy?

    Icek

  • 7. Data: 2003-05-19 00:34:29
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > hmm, a jak cios nie jest obłożone żadnym cłem? to co
    > wtedy?

    Nie jest obłożone cłem, czy jest obłożone cłem w wysokości 0% ??? Nawet
    jeśli jest to 0% to i tak przecież celnik musi sprawdzić, że to jest 0 a nie
    więcej. Ponadto, na SADzie naliczasz i na tej podstawie odprowadzasz VAT
    importowy...

    Pozdrawiam,
    BaLab