  • 1. Data: 2004-06-22 10:43:42
    Temat: Faktury VAT
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Witam!
    Mam pewien problem i mam nadzieję, że tutaj znajde pomoc...
    Muszę wystawić faktury VAT (Na podstawie & 12 ust. 1 w związku z $ 30
    rozporządzenia faktury stwierdzające świadczenie usług, dla których miejscem
    odpodatkowania jest terytorium państwa trzeciego)

    Są tam wyszczególnione dane które mają i nie mają być zawarte... i tutaj
    mam problem.
    Te Faktury VAT mają być bez zadnej stawki VAT, ani 0% ani zwolniony tylko
    poprostu niejako sama kwota brutto.
    Zainstalowałem do tej pory chyba 10 różnych programów do wystawiania faktur
    ale nigdzie nie ma opcji by utworzyć fakturę bez tych danych, wszędzie chce
    mi wcisnąć przynajmniej zwolniony lub 0% i netto itd.

    Czy ktoś ma gdzieś wzór takiej faktury lub wie jaki program pozwala na
    edycje wyglądu faktur?
    Mam ndzieję, że nie namieszałem zbytnio. :)

    --
    Regand

  • 2. Data: 2004-06-22 10:59:26
    Temat: Re: Faktury VAT
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam problem.
    > Te Faktury VAT mają być bez zadnej stawki VAT, ani 0% ani zwolniony tylko

    Niestety mam smutna wiadomość na dzień dzisiejszy pozostaje Ci chyba tylko
    edytor tekstów. Również szukałem i niestety skończyło sie na "robótkach
    ręcznych".
    Pewnie będę nadgorliwy ale w US z 10 razy mi przypominano żeby był dopisek
    "Podatek rozlicza nabywca"

    Pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2004-06-22 13:52:25
    Od: "BB" <b...@W...gazeta.pl>

    Proponuję sprawdzić program firmy Format. Można w nim wystawiać faktury z
    pozycjami niepodlegającymi vat i bez kolumny vat.

    http://www.format.wroc.pl/

    Pozdrawiam!

    BB