  • 1. Data: 2003-10-02 07:55:32
    Temat: Faktury VAT, ale jak ???
    Od: "Tomasz Kubas" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Do końca roku można odliczyć koszta na cele naukowe od dochodu.
    Prowadzę działalność usługowo handlową, nie jestem płatnikiem VAT(y).
    Czy wystawiony przeze mnie rachunek na zakup komputera klient
    może sobie odliczyć od dochodu? Ponieważ ciągle słyszę o fakturze VAT,
    a ja takiej wystawić nie mogę (też chyba). Z drugiej strony klient jako
    osoba cywilna,
    nie prowadząca działalności i nie odprowadzająca VATu wcale nie potrzebuje
    takiej faktury. Nie wiem jak to jest. Proszę o pomoc.

    Moja wiedza na temat rozliczeń, podatków jest znikoma.

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    Tomasz Kubas
    t...@p...onet.pl
    502741070

  • 2. Data: 2003-10-02 08:04:07
    Temat: Re: Faktury VAT, ale jak ???
    Od: "/slawek.d" <w...@w...ASIO.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kubas" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Prowadzę działalność usługowo handlową, nie jestem płatnikiem VAT(y).
    > Czy wystawiony przeze mnie rachunek na zakup komputera klient

    nie