  • 1. Data: 2002-04-17 18:46:52
    Temat: Filtr wodny
    Od: "Citi" <C...@w...pl>

    Witam

    Kupiłem ostatnio drogi filtr do wody (ach ta nasza kranówa :) ). Jest
    zamontowany na stałe przed zaworem w kranie kuchni. Czy ktoś wie czy można
    za ten zakup dokonać odpisu ?
    Dodam jeszcze że jest to prywatny zakup do domu.
    Dziękuję za ewentualną pomoc.

    Pozdrawiam
    Citi

  • 2. Data: 2002-04-18 15:11:11
    Temat: Re: Filtr wodny
    Od: "Robert" <r...@g...com.pl>

    Ja odliczałem filtr tzw. "odwróconej osmozy" na podstawie pisma MF
    (otrzymałem je od sprzedawcy)
    Robert