  • 1. Data: 2002-04-17 18:08:12
    Temat: przelew w excelu już dostępny
    Od: "dzwonekn" <d...@p...onet.pl>

    Nie chciałbym być odebrany jako spam, ale umieściłem na swojej stronie
    przelew podatkowy do US w formacie excela. W arkuszu dane wpisujemy dane, a
    drukujemy arkusz przelew. Mam nadzieję, ze komuś się przyda. Ja już go
    używałem i w banku nikt nie miał zastrzeżeń. Jeśli pojawią się jakieś
    problemy proszę o informację pod adresem b...@p...onet.pl. Plik do
    ściągnięcia ze strony www.biurour.prv.pl
    Link znajduje się po prawej u góry - downland przelew.
    Pozdrawiam wszystkich Norbert

  • 2. Data: 2002-04-18 10:11:01
    Temat: Re: przelew w excelu jużdostępny
    Od: k...@p...com (KaMeL)

    Witaj dzwonekn,

    W Twoim liście datowanym 17 kwietnia 2002 (20:08:12) można przeczytać:

    d> Nie chciałbym być odebrany jako spam, ale umieściłem na swojej stronie
    d> przelew podatkowy do US w formacie excela. W arkuszu dane wpisujemy dane, a
    d> drukujemy arkusz przelew. Mam nadzieję, ze komuś się przyda. Ja już go
    d> używałem i w banku nikt nie miał zastrzeżeń. Jeśli pojawią się jakieś
    d> problemy proszę o informację pod adresem b...@p...onet.pl. Plik do
    d> ściągnięcia ze strony www.biurour.prv.pl
    d> Link znajduje się po prawej u góry - downland przelew.
    d> Pozdrawiam wszystkich Norbert

    to jak jesteś tak miły to podaj jeszcze hasło do odblokowania arkusza
    :))

    --
    Pozdrowienia,
    K...@t...net.pl