  • 1. Data: 2003-03-11 12:13:21
    Temat: Forma opodatkowania - jaka moge wybrac?
    Od: Mysto0 <f...@b...gnet.pl>

    Witam serdecznie,

    Jestem na etapie zalatwiania formalnosci odnosnie rejestracji
    dzialalnosci gospodarczej.

    We wpisie do ewidencji podalem nastepujace rodzaje
    dzialalnosci:
    a) uslugi reklamowe
    b) uslugi plastyczne
    c) uslugi informatyczne

    W Urzedzie Statystycznym podalem ze przez pierwszy rok
    bede sie zajmowal tylko uslugami plastycznymi i reklamowymi.

    Pytanie:
    1. Czy uslugi plastyczne i uslugi reklamowe lapia sie na ryczalt
    ewidencjonowany?
    (bo informatyczne chyba nie)
    2. Czy jesli nie wykonam w ciagu jednego roku zadnej uslugi
    informatycznej,
    to moge sie rozliczac na zasadach ryczaltu ewidencjonowanego?
    3. Gdzie moge szukac informacji jakie uslugi lapia sie a jakie nie lapia
    sie
    na ryczalt ewidencjonowany?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-03-11 15:38:32
    Temat: Re: Forma opodatkowania - jaka moge wybrac?
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Pytanie:
    > 1. Czy uslugi plastyczne i uslugi reklamowe lapia sie na ryczalt
    Zobacz w ustawie

    > 3. Gdzie moge szukac informacji jakie uslugi lapia sie a jakie nie lapia
    > sie
    > na ryczalt ewidencjonowany?

    Ustawa o zryczaltowanym podatku dochodowym
    http://prawo.w.interia.pl/firma_fo.html#6
    Agata