  • 1. Data: 2003-03-11 12:12:07
    Temat: Podatek od nieruchomości
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Witajcie,
    ostatnio zapanowała moda na osobiste roznoszenie decyzji o wymiarze
    podatku od nieruchomości. Jeżeli kogoś nie zastaną to wtykają kartkę
    o tym, że trzeba odebrać decyzję gdzieś tam w jakiś durnych godzinach.
    Czy można coś takiego olać? Ktoś wyjął kartkę, przeciąg zdmuchnął...
    Nie ma chyba domniemania doręczenia?

    Mikołaj

  • 2. Data: 2003-03-17 13:22:36
    Temat: Re: Podatek od nieruchomości
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > ostatnio zapanowała moda na osobiste roznoszenie decyzji o wymiarze
    > podatku od nieruchomości. Jeżeli kogoś nie zastaną to wtykają kartkę

    Nie moda tylko oszczednosci. Lepiej dac komus 2 zl od listu niz 5 za
    polecony. Poczta Polska juz z tym przesadza.

  • 3. Data: 2003-03-17 23:13:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Mar 2003, KrzysiekPP wrote:
    [...]
    >+ Nie moda tylko oszczednosci. Lepiej dac komus 2 zl od listu niz 5 za
    >+ polecony. Poczta Polska juz z tym przesadza.

    Zgoda. wKF: ty też ;)
    Polecony jest poniżej 4 zł (3..3,50), 4.10 zapłaciłem za
    ichni "polecony priorytetowy" (ano, zależało mi) - a na
    pewno nie była to minimalna waga (4 strony A4 złozone
    do koperty A5). I tak "ludź za 2 zł" wyjdzie taniej, ale
    przesada mniejsza :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-03-18 08:15:42
    Temat: Re: Re: Podatek od nieruchomości
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Zgoda. wKF: ty też ;)
    > Polecony jest poniżej 4 zł (3..3,50), 4.10 zapłaciłem za
    > ichni "polecony priorytetowy" (ano, zależało mi) - a na

    A polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ?

  • 5. Data: 2003-03-18 09:42:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Mar 2003, KrzysiekPP wrote:
    [...]
    >+ > Polecony jest poniżej 4 zł (3..3,50), 4.10 zapłaciłem za
    >+ > ichni "polecony priorytetowy" (ano, zależało mi) - a na
    >+
    >+ A polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru ?

    Padło hasło "polecony"... :) !

    A co do pytania:
    http://www.poczta-polska.pl/cennik/cennik1.htm

    ...to rzeczywiście wychodzi dużo :]

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-03-18 10:20:10
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > http://www.poczta-polska.pl/cennik/cennik1.htm
    > ...to rzeczywiście wychodzi dużo :]

    List polecony ekonomiczny
    Masa: do 20g

    Opłata zasadnicza 1.20 zł
    Traktowanie listu jako poleconego 2.20 zł
    Potwierdzenie odbioru 1.90 zł
    Suma 5.30 zł

  • 7. Data: 2003-03-18 10:31:59
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>