  • 1. Data: 2007-05-28 10:48:50
    Temat: Formularze Prawne
    Od: "Oferta" <mnemonik_soft[usun]@poczta.onet.pl>

    Formularze Prawne 99 PLN za jedno stanowisko (1 rok licencji)

    Zalety

    Możliwość podłaczania danych z zezwnętrznego źródła np Baza danych
    Export do pdf i wydruk wypelnionego dokumentu
    Automatyczne wykreślanie pustych pól
    Aktualna lista formularzy znajduje sie tutaj:
    http://www.systemyprawne.pl/index.php?dzial=listafor
    mularzy

    możliwśc darmowego testowania programu przez 14 dni
    zainteresowanych prosze o email
    s...@s...pl

  • 2. Data: 2007-05-29 16:35:13
    Temat: Re: Formularze Prawne
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 maja 2007 12:48
    (autor Oferta
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <f3ec4g$jlj$1@mx1.internetia.pl>):

    > Formularze Prawne 99 PLN za jedno stanowisko (1 rok licencji)

    To akurat krap, więc nie będę tego komentował,
    ale tak mnie zainteresowało, czy jak piszesz:

    Oferta <mnemonik_soft[usun]@poczta.onet.pl>

    to mam usunąć usuń czy [usun] czy też tylko [ ] a może co innego? Bo mam
    wrażenie, że to będzie m...@p...onet.pl, ale nie jestem pewien.

    > zainteresowanych prosze o email
    > s...@s...pl

    A niezainteresowani gdzie mają pisać? Napisałem na grupę, bo nie mówiłeś
    gdzie.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/