  • 11. Data: 2006-05-17 11:59:40
    Temat: Re: Formulka na fakture VAT
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605152359080.3272@athlon>,

    > No to jesteśmy niekonstytucyjnie w UE.

    Jeżeli DUE ma obowiązywać obywateli krajów członkowskich a nie te kraje,
    to chyba tak :)

    > Bo to Polska podpisała zasadę respektowania Dyrektyw UE (z wielkiej
    > litery bo nazwa własna :))

    Jak wyżej.

    > Powiadasz że układ jest taki że nie są źródłema prawa ale stosować
    > je trzeba i Polska jako kraj nie może się sprzeciwić ich stosowaniu
    > przez obywatela (pod groźbą kary Trybunału)?
    > No dobra ;)

    Coś w tym jest :)
    Postawię jeszcze tezę, że jeśli państwo chciałoby mnie (obywatela)
    rąbnąć DUE, to będzie miało problem...

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 12. Data: 2006-05-17 19:56:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 May 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > Postawię jeszcze tezę, że jeśli państwo chciałoby mnie (obywatela)
    > rąbnąć DUE, to będzie miało problem...

    Wiesz, coś w tym jest.
    Można powiedzieć tak: "Dyrektywy obowiązują jeśli zobowiązanym
    jest państwo".
    Teraz dobrze? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2006-05-18 07:47:05
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0605172155320.8988@athlon>,

    > Wiesz, coś w tym jest.
    > Można powiedzieć tak: "Dyrektywy obowiązują jeśli zobowiązanym
    > jest państwo".
    > Teraz dobrze? ;)

    Nie wiem, ale z tym się zgadzam :)

  • 14. Data: 2006-05-19 02:58:22