    From: "Marek" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Fundusz Socjalny a zwolnienie z pracy.
    Date: Thu, 3 Nov 2005 10:28:27 +0100

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Mam takie małe pytanko.Pracuje w firmie,w której jest utwożony Fundusz
    Socjalny i z tego tytułu firma daje nam Bony Świateczne.Pracuję tam juz
    ponad 1,5 roku. Pod koniec listopada dostaniemy Bony Świateczne. Mój problem
    polega na tym,że z dniem 21.11.rozwiązuję umowę z firmą.Czy w takim wypadku
    przysługuja mi ww.bony,czy one przepadają.Jak ta sprawa wygląda ze strony
    prawnej.Dodam,ze poprosiłam kadrową aby pokazała mi regulamin Swiadczeń
    Socjalnych,a ta odmówiła mi udostępnienia go.Powiedziała,ze te Bony mi się
    nie należa,bo pracownicy je dostają dopiero 30.11.,a ja juz wtedy nie bede
    pracownikiem firmy.

    Z góry dziękuję za udzielenie mi jakichkolwiek wyjasnień dotyczących tej
    sprawy.
    Aneta M.